header

Welcome Honey

Congrat! You're Visitor No

Translate

Thursday 31 May 2012

Cuti Sekolah!


Horray! perkataan favurite aku dalam sekolah 'school holidays'
sebabnyaa boleh spend time with family. Of course!
tapi sedih lah! ayah aku busy so cuti ni terperat la dok dalam rumah sama-sama dengan kucing aku ni! ouh tembon! kesian kat kakcik... :'(
Tiba rasa rindu kawan kt sekolah, bila cuti rasa rindu, hmm, bila kt sekolah buat ttau je,
takpa lah kita cuti dalam mimpi je lah..
Exam pon dah habes! tu yang paling seronok! second happy thing for me <3
cuma tunggu result je. sobsob :'( mcm mna la result aku agaknya ya?
takut nyaaa
dah lah sekarang ni ibu bapa boleh check keputusan anak-anak online! hurgh kerajaan kenapa kau mendera aku? 

setiap kali jaya waris ada. aku lari dok jauh-jauh! hahaha.
kalau tidak kena lah bom mak aku
okays laa guys! entry kali ni terlalu panjang pulak!
klhaa bye
ASSALAMUALAIKUM<3

No comments: